Інформація про адміністрацію та педагогічний колектив
З 1999 року директором школи є Крук Антоніна Іванівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 29 років.
З 1 вересня 2017 року заступник завідувача з навчально–виховної роботи - Сімбірьова Ольга Вікторівна, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, педагогічний стаж 7 років.
Педагогічний колектив налічує 20 вчителів, серед яких основних працівників – 14, сумісників – 6. Вищу освіту мають – 20. Вчителів з вищою кваліфікаційною категорією – 8, першу кваліфікаційну мають - 4, другу кваліфікаційну категорію –5, спеціаліста – 3.
Вчителі Крук Антоніна Іванівна, Солонцова Інна Олександрівна, Приходько Ірина Григорівна, Колосовська Галина Вікторівна мають звання - «старший вчитель».
Завдання, над якими працює педагогічний колектив
Пріоритетними завданнями на 2017 – 2018 рік визначені такі:
1. Засвоєння державного стандарту початкової та середньої освіти.
2. Упровадження інформаційних технологій у навчальний процес.
3. Збереження та розвиток матеріально – технічної бази.
4. Виховання в учнів цілісної системи цінностей і духовних орієнтирів.
5. Удосконалення педагогічної майстерності, підвищення фахового рівня, виявлення творчих, талановитих членів колективу.
Педагогічний колектив школи
№ з/п
|
Прізвище, ім'я по-батькові
|
Тема, над якою працює вчитель
|
Педагогічний стаж
|
Категорія
|
1
|
Васильєва Тамара Вікторівна
|
Використання алгоритмічних завдань на уроках математики в початкових класах.
|
40
|
Вища
|
2
|
Корчагін Андрій Олександрович
|
Упровадження інноваційних технологій навчання у процесі викладання фізичної культури.
|
18
|
Вища
|
3
|
Солонцова Інна Олександрівна
|
Елементи компетентнісних підходів на уроках біології.
|
27
|
Вища, старший вчитель
|
4
|
Крук Антоніна Іванівна
|
Формування читацької активності учнів 5-11 класів на уроках додаткового читання зі світової літератури
|
30
|
Вища, старший вчитель
|
5
|
Приходько Ірина Григорівна
|
Розвиток логічного мислення на уроках математики у початковій школі
|
27
|
Вища, старший вчитель
|
6
|
Кузьмінська Олена Іванівна
|
Формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій
|
14
|
ІІ
|
7
|
Харіна Оксана Анатоліївна
|
Впровадження ігрових технологій на уроках географії шляхом інтерактивних засобів навчання
|
8
|
ІІ
|
8
|
Горкуценко Ніна Мефодіївна
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
|
38
|
І
|
9
|
Яровенко Ольга Іванівна
|
Духовно-моральне виховання школярів у сім’ї та школі
|
33
|
І
|
10
|
Артамонова Оксана Олександрівна
|
Формування критичного мислення в учнів 7-9 класів на уроках хімії
|
15
|
І
|
11
|
Демченко Віта Вікторівна
|
Використання ігрових форм на уроках української мови та літератури у 5-7 класах
|
15
|
І
|
12
|
Василюк Богдана Володимирівна
|
Використання алгоритмічних завдань на уроках математики в початковій школі
|
5
|
Спеціаліст
|
13
|
Степаненко Тетяна Іванівна
|
Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання у 5-9 класах
|
24
|
Вища
|
14
|
Бургело Яків Вікторович
|
Розвиток творчих здібностейшколярів засобами музичного мистецтва
|
16
|
спеціаліст
|
15
|
Сімбірьова Ольга Вікторівна
|
Розвиток мовлення на уроках літератури шляхом інтерактивних методів
|
8
|
ІІ
|
16
|
Цимбаліста Дана Олександрівна
|
Розвиток творчих здібностей учнів 7-9 класів на уроках англійської мови
|
1
|
спеціаліст
|
17
|
Биковець Вікторія Сергіївна
|
Формування навичок критичного мислення та наукового підходу під час вивчення фізичних явищ
|
14
|
І
|
18 |
Колосовська Галина Віктоівна |
Дидактичні ігри на уроках історії,як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів |
40 |
Вища |
19 |
Швець-Вегера Ольга Яківна |
Організаці і застовування ІКТ на уроках математики |
6 |
ІІ |
20 |
Калашнікова А.М. |
Використання інтерактивних методів на уроках біології. |
21 |
Вища |
|