З 1999 року директором школи є Крук Антоніна Іванівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 29 років.
З 1 вересня 2017 року заступник завідувача з навчально–виховної роботи - Сімбірьова Ольга Вікторівна, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, педагогічний стаж 7 років.
Педагогічний колектив налічує 20 вчителів, серед яких основних працівників – 14, сумісників – 6. Вищу освіту мають – 20. Вчителів з вищою кваліфікаційною категорією – 8, першу кваліфікаційну мають - 4, другу кваліфікаційну категорію –5, спеціаліста – 3.
Вчителі Крук Антоніна Іванівна, Солонцова Інна Олександрівна, Приходько Ірина Григорівна, Колосовська Галина Вікторівна мають звання - «старший вчитель».
Завдання, над якими працює педагогічний колектив
Пріоритетними завданнями на 2017 – 2018 рік визначені такі:
1. Засвоєння державного стандарту початкової та середньої освіти.
2. Упровадження інформаційних технологій у навчальний процес.
3. Збереження та розвиток матеріально – технічної бази.
4. Виховання в учнів цілісної системи цінностей і духовних орієнтирів.
5. Удосконалення педагогічної майстерності, підвищення фахового рівня, виявлення творчих, талановитих членів колективу.
Педагогічний колектив школи

| № з/п | Прізвище, ім'я по-батькові | Тема, над якою працює вчитель | Педагогічний стаж | Категорія | 
| 1 | Васильєва Тамара Вікторівна | Використання алгоритмічних завдань на уроках математики в початкових класах. | 40 | Вища | 
| 2 | Корчагін Андрій Олександрович | Упровадження інноваційних технологій навчання у процесі викладання фізичної культури. | 18 | Вища | 
| 3 | Солонцова Інна Олександрівна | Елементи компетентнісних підходів на уроках біології. | 27 | Вища, старший вчитель | 
| 4 | Крук Антоніна Іванівна | Формування читацької активності учнів 5-11 класів на уроках додаткового читання зі світової літератури | 30 | Вища, старший вчитель | 
| 5 | Приходько Ірина Григорівна | Розвиток логічного мислення на уроках математики у початковій школі | 27 | Вища, старший вчитель | 
| 6 | Кузьмінська Олена Іванівна | Формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій | 14 | ІІ | 
| 7 | Харіна Оксана Анатоліївна | Впровадження ігрових технологій на уроках географії шляхом інтерактивних засобів навчання | 8 | ІІ | 
| 8 | Горкуценко Ніна Мефодіївна | Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики | 38 | І | 
| 9 | Яровенко Ольга Іванівна | Духовно-моральне виховання школярів у сім’ї та школі | 33 | І | 
| 10 | Артамонова Оксана Олександрівна | Формування критичного мислення в учнів 7-9 класів на уроках хімії | 15 | І | 
| 11 | Демченко Віта Вікторівна | Використання ігрових форм на уроках української мови та літератури у 5-7 класах | 15 | І | 
| 12 | Василюк Богдана Володимирівна | Використання алгоритмічних завдань на уроках математики в початковій школі | 5 | Спеціаліст | 
| 13 | Степаненко Тетяна Іванівна | Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання у 5-9 класах | 24 | Вища | 
| 14 | Бургело Яків Вікторович | Розвиток творчих здібностейшколярів засобами музичного мистецтва | 16 | спеціаліст | 
| 15 | Сімбірьова Ольга Вікторівна | Розвиток мовлення на уроках літератури шляхом інтерактивних методів | 8 | ІІ | 
| 16 | Цимбаліста Дана Олександрівна | Розвиток творчих здібностей учнів 7-9 класів на уроках англійської мови | 1 
 | спеціаліст | 
| 17 | Биковець Вікторія Сергіївна | Формування навичок критичного мислення та наукового підходу під час вивчення фізичних явищ | 14 | І | 
| 18 | Колосовська Галина Віктоівна | Дидактичні | 40 | Вища | 
| 19 | Швець-Вегера Ольга Яківна | Організаці і застовування ІКТ на уроках математики | 6 | ІІ | 
| 20 | Калашнікова А.М. | Використання інтерактивних методів на уроках біології. | 21 | Вища | 





