З 1999 року директором школи є Крук Антоніна Іванівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 29 років.
З 1 вересня 2017 року заступник завідувача з навчально–виховної роботи - Сімбірьова Ольга Вікторівна, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, педагогічний стаж 7 років.
Педагогічний колектив налічує 20 вчителів, серед яких основних працівників – 14, сумісників – 6. Вищу освіту мають – 20. Вчителів з вищою кваліфікаційною категорією – 8, першу кваліфікаційну мають - 4, другу кваліфікаційну категорію –5, спеціаліста – 3.
Вчителі Крук Антоніна Іванівна, Солонцова Інна Олександрівна, Приходько Ірина Григорівна, Колосовська Галина Вікторівна мають звання - «старший вчитель».
Завдання, над якими працює педагогічний колектив
Пріоритетними завданнями на 2017 – 2018 рік визначені такі:
1. Засвоєння державного стандарту початкової та середньої освіти.
2. Упровадження інформаційних технологій у навчальний процес.
3. Збереження та розвиток матеріально – технічної бази.
4. Виховання в учнів цілісної системи цінностей і духовних орієнтирів.
5. Удосконалення педагогічної майстерності, підвищення фахового рівня, виявлення творчих, талановитих членів колективу.
Педагогічний колектив школи
№ з/п |
Прізвище, ім'я по-батькові |
Тема, над якою працює вчитель |
Педагогічний стаж |
Категорія |
1 |
Васильєва Тамара Вікторівна |
Використання алгоритмічних завдань на уроках математики в початкових класах. |
40 |
Вища |
2 |
Корчагін Андрій Олександрович |
Упровадження інноваційних технологій навчання у процесі викладання фізичної культури. |
18 |
Вища |
3 |
Солонцова Інна Олександрівна |
Елементи компетентнісних підходів на уроках біології. |
27 |
Вища, старший вчитель |
4 |
Крук Антоніна Іванівна |
Формування читацької активності учнів 5-11 класів на уроках додаткового читання зі світової літератури |
30 |
Вища, старший вчитель |
5 |
Приходько Ірина Григорівна |
Розвиток логічного мислення на уроках математики у початковій школі |
27 |
Вища, старший вчитель |
6 |
Кузьмінська Олена Іванівна |
Формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій |
14 |
ІІ |
7 |
Харіна Оксана Анатоліївна |
Впровадження ігрових технологій на уроках географії шляхом інтерактивних засобів навчання |
8 |
ІІ |
8 |
Горкуценко Ніна Мефодіївна |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики |
38 |
І |
9 |
Яровенко Ольга Іванівна |
Духовно-моральне виховання школярів у сім’ї та школі |
33 |
І |
10 |
Артамонова Оксана Олександрівна |
Формування критичного мислення в учнів 7-9 класів на уроках хімії |
15 |
І |
11 |
Демченко Віта Вікторівна |
Використання ігрових форм на уроках української мови та літератури у 5-7 класах |
15 |
І |
12 |
Василюк Богдана Володимирівна |
Використання алгоритмічних завдань на уроках математики в початковій школі |
5 |
Спеціаліст |
13 |
Степаненко Тетяна Іванівна |
Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання у 5-9 класах |
24 |
Вища |
14 |
Бургело Яків Вікторович |
Розвиток творчих здібностейшколярів засобами музичного мистецтва |
16 |
спеціаліст |
15 |
Сімбірьова Ольга Вікторівна |
Розвиток мовлення на уроках літератури шляхом інтерактивних методів |
8 |
ІІ |
16 |
Цимбаліста Дана Олександрівна |
Розвиток творчих здібностей учнів 7-9 класів на уроках англійської мови |
1
|
спеціаліст |
17 |
Биковець Вікторія Сергіївна |
Формування навичок критичного мислення та наукового підходу під час вивчення фізичних явищ |
14 |
І |
18 | Колосовська Галина Віктоівна | Дидактичні |
40 | Вища |
19 | Швець-Вегера Ольга Яківна | Організаці і застовування ІКТ на уроках математики | 6 | ІІ |
20 | Калашнікова А.М. | Використання інтерактивних методів на уроках біології. | 21 | Вища |